gru 29, 2013 Redakcja Nagłówek , Ważne 0
Jeśli ludzie w Międzynarodowym Komitecie Olimpijskim obejrzą spot reklamujący Kraków, jako miejsce, w którym mają zostać rozegrane Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2022 – pełna porażka gwarantowana!
Tfurcy tego badziewia zapomnieli, że taki przekaz ogląda się krótko i mamy dosłownie kilka sekund, żeby dotrzeć do odbiorcy. Przeciętny odbiorca reaguje szybkimi skojarzeniami. Dzieło stworzone za duże pieniądze ma przekaz prosty:
Ciemna noc, ponuro i pusto w mieście, a sportowcy są narażeni na kalectwo, gdy spadną na wieże kościołów, lub nie wyrobią się na zakręcie wąskiej, nieoświetlonej ulicy.
Jak podaje Igrzyska24 .pl – „dzieło” i jego emisja kosztowało 1.3 miliony złotych.
Za to infantylne gówno i jego promocję zapłaciło Ministerstwo Sportu i Turystyki.
sie 12, 2015 2
sie 07, 2015 0
lip 20, 2015 2
lip 06, 2015 2
sie 14, 2015 0
sie 14, 2015 0
sie 14, 2015 0
sie 13, 2015 0