Narodowa marka!
Zapraszamy na stronę Stadion Narodowy , a tam do zakładki „o nas”. W zakładce wymieniono, za co jest odpowiedzialna firma PL. 2012+ . Kilka punktów i w końcu ten kluczowy. Otóż – Spółka PL. 2012+ odpowiedzialna jest za:
Promowanie Stadionu Narodowego i budowanie jego marki oraz komercjalizację wszystkich praw marketingowych, reklamowych i innych z nim związanych.
Promowanie marki! Czy dobrze widzimy?
Odpowiedzialna? Przed kim? Można się domyślać, że przed Ministrem Sportu i Turystyki.
Ile jeszcze muszą nawywijać „gospodarze” Spółki, żeby Minister Sportu Andrzej Biernat kapnął się, że „promowanie marki” przez rozpuszczanie lodowiska – jest nieporozumieniem…
Katastrofa Polski nie będzie jednoznacznym pierdyknięciem. Ona – Polska – upadnie przez drobne zaniedbania, przez dziadostwo! Piszemy to dzień po tym, jak łódzki tramwajarz zabił po pijanemu dwie osoby. Szefowie łódzkich tramwajów informują, że „podjęli kroki”, żeby sprawdzać tramwajarzy….
Wbrew pozorom, to się łączy i składa. Dziadowski lód, który „kręcą” menadżerowie, pijany tramwajarz i premier, który nie umie grać w piłkę, ale lubi…